Söndagsångesten kryper fram

Jag har nyss ätit räkmacka och kollat på film tillsammans med Carro och Robin. Vi har haft Harry Potter maraton dom kvällar vi har kunnat kolla på film. Dock ville inte den sjätte filmen samarbeta med oss idag så det blev en Beckfilm istället. Det gick lika bra att somna till den med ;)
Jag har haft en lugn och skön helg. Gårdagskvällen spenderades tillsammans med Sandra och Anna. Först med Sandra på min baksida med pizzamat och SATC-tittande fram tills att Anna slutade jobbet. Då plockade vi upp henne och åkte till Ängelsberg och satt där på en brygga och snackade strunt tills klockan blev närmare halv två i natt. Myys!
Nu är det jobb som gäller måndag-fredag, minus tisdag. På tisdag då jag är ledig blir det en tripp till Parken Zoo med Carro, Jejje och Ville. Det ska bli myspys!
Och på fredag åker jag, Sandra och Anna upp till Borlänge och bosätter oss i Sandras lägenhet hela helgen. Vi ska shoppa sönder Kupolen och hitta på lite andra roliga saker. Wiie!
Nu ska jag bokföra och kolla på lite tv innan det är dax för sängen.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0