Måndag 20 juni

Jag hade faktiskt inte tänkt ett dugg på att jag bara har en tredagarsvecka denna vecka. Jag är ju ledig på tisdag och sen är det midsommar på fredag, hur skönt?! :)
Jag har 19 dagar kvar att jobba innan jag går på semester. Det kommer gå fort.
Och om ungefär en och en halv månad åker vi till Grekland. Jag hoppas att det går fort dit. Just nu känns det som en evighet bort!
Jag och Carro gav Calle en Londonresa i studentpresent. Så det blir antagligen en resa dit i slutet på sommaren, annars i början på hösten. Wiiie!
Jag börjar klockan 12 idag, jag ska laga lite matlåda och bokföra innan jag börjar. Så dax att sätta lite fart.
Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0