Something Borrowed

Jag ska strax ta och pallra mig tillbaka ner till jobbet. Jag har fullt hela eftermiddagen så den kommer bara flyga förbi. Efter jobbet ska jag in till stan med mina kära Annor och gå på bio. Something Borrowed ska vi se, jag tror den är bra.
Sen är det jobb i morgon och på fredag är det midsommar. Den firas hemma hos Anna. Blir lungt och mysigt med grillning osv. Najs najs!
Jag skrev förresten nyss ett ledsamt och dystert brev till fritidsresor och frågade om våran resa med tanke på oroligheterna där nere. I oförsig är det typ 100 år kvar tills vi ska dit men jag vill höra vad dom säger, jag hoppas på ett bra svar, mihi!
Jag ska knyta på mig mina skor och springa ner till jobbet. Adios Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0