Uppe med tuppen!

Det är andra dagen i rad som min klocka har ringt 04.45. Jag har lockat hår till studenten både igår och idag. Så igår va jag på jobbet halv 6, tog en promenad när jag va klar, tillbaka till jobbet och solade 25 min, åt frukost där och 09.00 hade jag min första "riktiga" kund, då kändes det som hela dagen hade gått och jag va redo att gå hem ;) Haha!
Idag orkade jag inte ta någon promenad, jag sitter här och dricker kaffe och försöker piggna till lite. Kom hem från Vicki för en stund sen. Senare idag ska vi åka och kolla när hon springer ut och sen hem till henne på mottagning. Jag ljuger ganska så mycket om jag säger att jag inte är ett dugg avundsjuk på alla som tar studenten. Jag vill göra det igen, buhu :(
Jag ska försöka trixa till Calles studentpresent nu tänkte jag, vi är så kluriga jag och syster :) Mihi! Jag har en idé om hur jag ska fixa till allt, men jag tror tyvärr inte Carro uppskattar mina fantastiska idéer lika mycket som jag gör, det brukar vara så i alla fall.
Jaha, nehe, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0