Lördagsshopping!

Jag har varit i stan med mina kära syskon och mina käre pappa. Jag hittade två stycken tröjor i skitfina vårfärger, glad tjej! Vi käkade på Jensens och jag har äntligen fått lämna in min dator som varit paj ett tag nu. Tack vare min kusins snälla pojkvän så har jag (eller han ;) räddat alla mina bilder. Det hade kännts huuur surt som helst om alla dom hade försvunnit eftersom att det va bilder från när vi slutade nian och fram till oktober förra året. Så det va guld värt, hihi :) Jag tror att jag ska skicka in lite bilder för framkallning senare idag. Jag har även lovat mina fina kååmpisar att lägga upp lite bilder på facebook ikväll, får se om jag håller vad jag lovar ;)
Nu ska jag ut och gå med Carro, fan va skönt att det är ljust ute fast klockan snart är fem! När vi kommer hem igen blir det inpackning och målande av naglar för hela slanten = myskväll! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0