Bra start på dagen!

Jag va nyss duktig och va ut på en morgonpromenad i det fina vädret. Jag tänkte försöka börja med på måndagarna när jag ändå inte börjar förrän tolv. Nu har jag piggnat till och sitter och käkar frukost. Ska strax hoppa in i duschen och sen fixa mig och ladda inför jobb. Jag jobbar fram till 20.00 idag. Jag mycket att göra så dagen kommer bara flyga förbi. Sen är jag ledig i morgon och jag har inte mycket alls som ska göras. SKÖNT! Blir nog i alla fall en sväng in till banken och fixa lite saker som legat åt sidan alldeles för länge.
Nej nu väntar duschen, ha en bra dag :)
Förresten, undra vad som har hänt med min design? Teknisk som jag är har jag ingen aning!



Jag bjuder er på en fin bild (kors i taket), som jag tog när jag va ute och gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0