Lovely monday morning!

Finns det nå värre än att vakna av klockan och inte riktigt förstå varför den ringer?! Det är ju lördag liksom. Jag stängde av den, vände mig om, försökte somna om, och kom på att det var måndag.
Jag har i alla fall haft en jättebra helg. Jag och Robin åkte till Västerås i fredags och åkte hem igår. Vi va på nya Pirates filmen i fredags med Carro, Calle och Nicolina. I 3D dessutom. Jag har aldrig varit på 3D förut, det va ju skithäftigt! Dock somnade jag och sov bort mer än halva filmen. Den va säkert bra.
I lördags va vi ut en sväng till Rocklundamarknaden och efter det va vi till min kusin och firade henne som fyllt 20. Kvällen avslutaden med Ben & Jerrys framför tvn!
Igår åkte jag, mina syskon och mamma till Fagersta och åt på den nya grekiskaresturangen där. Myyys! Nu längtar jag ännu mera till Grekland!!
Idag börjar jag 12 och jobbar till 8. Sen är det jobb tisdag och onsdag. På onsdagkväll är massage, ÄNTLIGEN! Och torsdag till lördag kryssning och Tallinn (jag har lärt mig nu att det stavas med både två L och två N). Sen är jag ledig fram till onsdag den 8:e! Då ska jag och Anna klämma in (eller hon ska klämma in ;) en tripp till Ikea.
Det är inte länge kvar tills sommarn börjar på riktigt nu alltså. Det är ju juni på onsdag liksom!!
Nu ska jag käka frulle och efter det laga matlåda! Adios :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0