Slapparsöndag

Jag hade en jättemysig och trevlig kväll igår tillsammans med Anna och Anna. Vi grillade, åt Annas supergoda efterrätt, drack drinkar och snackade massa strunt!
Idag har det varit lite småsegt. Jag och Robin följde med hans föräldrar till Västerås tidigare och käkade pizza. När vi kom hem kollade vi på vänner, vi tänkte kolla igenom alla säsonger från början. Det va så jäkla längesen man såg en del avsnitt.
Ikväll blir det massa tvmys och förhoppningsvis vågar jag köra till Fagge lite senare så jag kan få lösgodis, så jäkla sugen!!
Nu ska jag klä på mig eftersom jag nyss har duschat och så ladda inför en veckas jobb, kan inte beskriva med ord hur skönt det är att jag börjar 12.00 i morgon. På återseende, au revior!

Kommentarer
Postat av: Sofia Wählby Photography

hade du en trevlig valborg? :)

2011-05-01 @ 17:54:29
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

skönt

2011-05-01 @ 17:55:05
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0